مزایا و معایب زندگی در آلمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مزایا و معایب زندگی در آلمان
نوشته شده در شنبه 1 تير 1398
بازدید : 36
نویسنده : admin

 

مزایا و معایب زندگی در آلمان
آلمان دارای بسیاری از زیباترین و دیدنی ترین جاده ها در اروپا می باشد و می تواند مانند بهشتی بر روی زمین برای مسافران و گردشگران باشد. اما با این حال شما برای رفت و آمد و جابه جایی نیازی به خودرو شخصی ندارید، چرا که آلمان دارای شبکه بسیار موثر و کارامدی برای حمل و نقل عمومی در سراسر کشور می باشد و شما می توانید برای رفت و آمد خود از اتوبوس یا مترو یا قطار استفاده کنید.

تطبیق با شرایط و وفق دادن خود با محیط
به دلیل رفت و آمد هزاران مسافر و گردشگر به صورت سالانه به آلمان، مردم محلی به شرایط عادت کرده اند و به خوبی از گردشگران استقبال می کنند، علیرغم نداشتن و ندانستن علم زبان به صورت کافی اگر شما فردی خوشرو و خوش برخورد باشید به راحتی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و ارتباط دوستانه داشته باشید.

دسترسی آسان
با توجه به موقعیت مرکزی آلمان در اروپا، سفر به نقاط بسیاری و گردشگری و سیاحت در اروپا بسیار آسان خواهد بود و به راحتی می توانید به هرجا که می خواهید سفر کنید.

وقت شناسی
به عنوان یک قانون کلی از دیر رسیدن پرهیز کنید و تا حد ممکن وقت شناس باشید. وقت شناسی یک موضوع بسیار مهم و جدی در آلمان می باشد و رسیدن بعد از زمان مشخص مورد قبول و پسند افراد نیست

خدمات بهداشتی و درمانی
بیمه درمانی در آلمان اجباری می باشد و شما می توانید مطمئن باشید که سیستم خدمات درمانی بسیار معتبر و عالی در آلمان برقرار است. شما می توانید بیمه عمومی و یا خصوصی را برای خود انتخاب کنید و به صورت کاملا مطمئن از آن استفاده کنید.

جالب و سرگرم کننده
در آلمان شما می توانید در مکان های عمومی فعالیت های مورد علاقه خود و یا هنری که دارید را انجام بدهید و یا از دیدن هنرها و فعالیت های دیگران لذت ببرید چرا که قوانین این کشور در این مورد آزاد است و مانعی برای فعالیت های تفریحی و هنری وجود ندارد و آلمان یک کشور آزاد و غنی از فرهنگ است و مردم از هنرنمایی شما لذت می برند و استقبال می کنند.

معایب زندگی در آلمان
از جمله معایب این کشور می توان به ضعف برنامه های تلویزیونی و خدمت رسانی و سرویس دهی رستوران ها و کافه ها نسبت به آنچه که استاندارد است اشاره کرد. نداشتن سیستم های تهویه هوا و همچنین وجود تنها سه ماه گرم در سال می توان از جمله معایب این کشور باشد. همچنین آزادی بیان در این کشور محدود می باشد که به دلیل گذشته تاریک آلمان می باشد. از نظر سیاسی ترس اجتماعی غالب است به دلیل تعصب و جهلی که می توان گفت ناشی از حکومت از هم پاشیده نازی می باشد و از جمله عواقب آن است.در مراکز رسمی کشور ایده ها اغلب نادیده گرفته می شوند و کمتر مورد پذیرش هستند

هزینه زندگی در آلمان
وعده غذایی. رستوران ارزان قیمت 10.00 یورو
غذا برای 2 نفر. رستوران متوسطه (سه وعده) 45.00 یورو
مک میل در مک دونالدز (یا غذای معادل) 7.50 یور

منبع:estahbanaty.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: